Monday 31 December 2012

Kenapa nama blog nie Capital N??

Semua mesti tertanya-tanya kenapa nama blog Capital N kan..??
Capital N bukan nama aku pun tapi dia nama seseorang yang sangat istimewa dalam hidup aku...
Orangnya tidak seberapa tapi dia mempunyai peribadi diri yang sempurna sehingga aku boleh jatuh hati padanya..
Aku tak nak mention namanya dekat sini takut dia usha blog aku
Biar la nama ini kekal rahsia...bila sampai masanya aku akan cerita la dengan korang semua
Capital N juga merangkap nama ibu aku iaitu Nur Azalina...Memang seorang ibu penting bagi korang kan??
Macam tu jugak dengan aku...Capital N mengingatkan aku kepada ibu aku...Peribadi nya lebih kurang sama dengan ibu aku...Itu yang membuat aku tertarik padanya sehingga aku meletakkan namanya pada blog aku yang tak seberapa ini...

No comments:

Post a Comment