Thursday 10 January 2013

Aunty Saz

Hi semua,
Dah lama aku tak post kat blog aku yang tak seberapa nie...
Baru jea first day sekolah...dah bertimbun dengan pelbagai kerja rumah...jadual padat gila la sampai tak ada masa nak bukak blog aku nie...kalau diikutkan mungkin dah bersawang dah blog aku nie...23 januari nie Aunty Saz J Hunwick datang Semenyihhhh...betapa excitednya aku...terharu rasanya...untuk pengetahuan korang Aunty Saz nie sebenarnya mak kepada Arwah Yasmin J Hunwick...ada dalam entry aku yang lepas... http://cintancintu.blogspot.com/2012/12/perginya-seorang-bidadari.html
Link kat atas nie...
Bulan 2 nie mula laa kesibukan aku....tak dapat dibayangkan
Aunty Saz akan berlepas ke Mekah pada malam 23 januari untuk menunaikan umrah...harap aunty pergi dan balik dengan selamat...Kalau dipanjangkan umur boleh la jumpa lagi selepas nie....

No comments:

Post a Comment